مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان میزان مصرف برق خود بین ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۱ شب را کاهش دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جمال معتمدی نژاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام مهم مردم در کاهش مصرف برق منجر به تأمین هر چه بهتر برق پایدار و جلوگیری از بروز خاموشی ها در کهگیلویه و بویراحمد می شود. 

معتمدی نژاد افزود: به دلیل کاهش بارندگی و افزایش دمای هوا محدودیت‌ هایی در زمینه تولید برق در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است. 

او بیان کرد: بر همین اساس از مردم استان درخواست می شود نسبت به مدیریت و  کاهش مصرف برق اقدام کنند. 

معتمدی نژاد با اشاره به لزوم رعایت برخی نکات و مسائل از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این نکات شامل تنظیم کولرهای  گازی بر روی ۲۵ درجه سانتیگراد، استفاده از دور کند در کولرهای آبی، استفاده از نور طبیعی روز و خاموش کردن لامپ‌ های اضافی و استفاده نکردن از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی بین ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۱ شب است.  

او ابراز داشت: تغییر برنامه کاری کارگاه ‌ها و کارخانه ‌های صنعتی به ساعت ۲۱ شب تا ۹ صبح و فعالیت نکردن در زمان های اوج مصرف،  استفاده نکردن و فعالیت نداشتن پمپاژ های کشاورزی در ساعت های اوج مصرف و کاهش بار مصرفی دستگاه های اجرایی و مکان های عمومی به ۵۰ درصد در ساعت های اداری و ۱۰ درصد در ساعت های غیراداری نیز از دیگر نکات و مسائلی است که باید از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود. 

بیش از ۲۷۰ هزار مشترک برق در بخش های خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.